Mom0971 Gun sabah az bi sey var gibiydi ama tadim asamasina basladik acaba ondan kaynakli mi yapamiyor
Maybeoneday Mom0971 ne ile basladın canım tadıma. Bide ne kadar verdin? Eger bikerede yüklendiysen, yada kabızlık yapan yiyecekler verdiysen olabilir. Bir çay kasığı zeytinyagı içirebilirsin kroniklesmeden önünü almalsıın. Cok gecmiş olsun 🌺
Mom626363 Mom0971 bebekler ek gidaya geciste kabizlik sorunu yasar 1 cay kasigi zeytinyagi verebilirsiniz bacaklarada spor 👍
Pamukevlatttt Mom0971 aynı oğlumda 4 gün yapmadı 5.gün duphalac icirdim 48 saat sonra yaptı kakasını ama şurubu kaka yaptıktan sonra vermedim ve bol bol kuru erik ve kayısı rondodan geçir canım yedir cok iyi geliyor
MomofOne Eger anne sütü kulaniyorsa 10 güne kadar yaomasa da normal canim. Benim oglumda 10 gün boyunca yapiyordu 😂simdi günde 3 4 kere gapiyor o yüzden simdilik tadini cikar 😅
Maybeoneday Mom0971 bi kasık zeytinyagı verip masaj yap karnına bide bol bol hareket ettir bacaklarını
Maybeoneday Mom0971 evet canım bak havucu demeyi unutmusum kabız yapıyor. Bizim doktorumuz yasaklamıstı
Mom626363 Mom0971 bebegimin ben altini actigim zaman pisik kremi surerim genellikle poposuna kolay yapmasi icin Bide ek gida aliyorsa 2 kayısıyı sıcak suda kaynat sonra rondodan gecir yedir 🙂
Maybeoneday Mom0971 evet canım bir cay kasıgı içir. Birde poposuna baktın mı acaba catlak yok değilmi?
Mom626363 Mom0971 rica ederim ins yapar biran once bide aklima gelen yogurt var oda yaptiriyo hemen simdilik bunlar var