Nrgl91 Hanımlar merhaba benim kızım 18 aylık yaklaşık 8 aydır adet görüyorum bu ay sezeryan yerimde sızlamaz var öyle dayanılmaz değil ama Bı sızlama gibi baskı oluyor mu sizde de ilk adet olduğum zaman olmuştu daha ilk diye düşündüm de bu neyin nesi
Sinemisssss Nrgl91 bende üşüttüğüm zaman oluyor ağrı hala sızlıyor dediğin gibi kötü birşey olduğunu sanmıyorum da
zeyn09 Nrgl91 benimde 11 aylık nerdeyse çok yorulunca yada üsüttüğümde oluyor 2 yılda iç dikişler anca kapaniyormus canım normaldir bencede