Prensannemm goksukus aynı durumdayım 3 buçuk ay önce doğum yaptım bir kere oldum sonra olmadım korunuyoruz diye test de yapmadım ama adet sancısı var kaç gündür inşallah olurum
1414irm-1 Prensannemm ya bende dizinle aynı doğum yaptım bir kere oldum 45 gün oldu hala yok ama ağrılarım var adet ağrısı gibi korkmuyor değilim
Ardennn Aylina_M canım bende öyle oldum sonra her ay devam etti mi aylarca olmayanlar ne kadar şanslı
EsofmanliSevketHoca Mom091 Hah şöyle pempemi görmek ister bu gözler🤩🤩 Sorma eymenden sonra bir tane daha doğurdum resmen 🤩🤩