rabia40 Kızlar bebeğim 2 aylık 5kg .. 4 saate bir mama veriyorum 60cc bazen 80cc bazende oluyor ki 130cc içiyor doktor dedi ki kilo alımı yavaşlamış. Ne yapmalıyım bilmiyorum
EsofmanliSevketHoca rabia40 Mama kullanmadım ama 4 saat çok uzun değil mi ya, daha çok küçük çünkü,2 saate düşürsen?
DaisyMom rabia40 2 saatte bir 80 ver.Icebildigini icsin hep ayni duzende git.Uyanmazsa da uyandirmaya calis yinede icir.Mamayi az verirsen mecbur acikip icecek.4 saat uzun bir sure.Benim kizimda bazen 3 bucuk 4 saatte iciyor ama gun icinde belki 1 sefer hergun oyle uyumuyor.Genelde 2 veya 3 saatte 60 bazen 75 veriyorum.Ama tabi mamayi gunde 3 veya 4 sefer veriyorum beni emdigi icin.
Sinemisssss rabia40 3 saat cnm 90 cc yap gerekirse biraz zorla benimki de 2 buçuk aylık doktor 2 aydan sonra gece uzun uykuya izin ver dedi 6 saat uyuyor bıraksam beslememesi diye 10 günde 65 gr aldı saatler çok önemli yemiyor diye bakma hiç belli olmuyor benimki de 60 cc yerdi 10 gündür 90 cc ye çıkardım midesi hemen alıştı
rabia40 EsofmanliSevketHoca acıkmıyor ki veriyorum ama içmiyor 🥲 birde öyle deneyşm bakalım yarın 2 buçuk saate bir vereyim
EsofmanliSevketHoca rabia40 Acıkmaz olur mu annesi, yediği sadece mama, ek gıda almıyor ki, gerekirse uyurken ver yazık, yarın başla 2,5 saate birde öyle dene bakalım ..
rabia40 Sinemisssss doğum k Sinemisssss doğum kilosu 3350g sonrada 3 kiloya kadar düşmüştü hastanede EsofmanliSevketHoca
rabia40 Sinemisssss aynen ben her 3 saate veriyim içmezse içmesin dediğim gibi değişiyor bir bakıyorum bitiriyor bir bakıyorum 80-90 içiyor bazen 60😅 ama açım diye ağlamıyoda hani çocuk doymasa ağlar demek ki miğdesi bu yani elimden ne gelir ki.
Sinemisssss rabia40 bir de doğum kilosu nedir 5 kg 2 ay için az değil ki benim kızımda 5.100 gr dı doktor gayet iyi dedi