Şuan cok kötü ve şoktayım. Kızım 21 aylık uyuması ıcın ısrar ederken emzirmeye calısırken ısırdı alttan ve ustten et koptu kanını zor durdurdum. Uyutamıorum simdide aglama krızıne girdi napacagım. Diger memeni emiyor ama yaralıyla oynamak ıstıyor onunla oynamadan dalamıyor basıyor cıglıgı babası sallıyor istemiyor. Napacagım iyilesene kdr nası uyutacagım yandım ben. Yaram da cok sızlıyor. Sarayım mı yaramı açıkmı bırakaym?