Oğlumun boğazları kötü olmuş doktor tahlil yaptı crp 41 çıktı şu an iğne başlatıp 3 gün sonra antibiyotiğe geçersin dedi iğneyi yarın vurdurcaz aynısını bulamadık da eczanede minoset yazmış bide onu da alamadık evde parol ve dolven vardı dolven verdim şimdi gece ateşi çıkarsa parol versem bişey ölümü acaba dönüşümlü devam etsek her ay bu oluyor crp yükseliyor neden oluyor anlamadım ben o kadar dikkat ediyoruz otomatikmen endişe korku başlıyor bende her zaman hep oluyor ama her olmasında çok bitkin korkak hissediyorum bişey olacak diye