Anneler merhaba sabah oğlumun beşiği ne ayak parmağımın serçenin yanındaki parmağı vurdum çok şiddetli vurdum Bi tansşyonum düştü içim bulandı bişi olmamıştır diye düşündüm hafif şişti şimdi baktım çok haiff morarmış ağrı yok sürekli olarak üstüne komple ona basarsan acıyor sadece kırık olsa duramam dimi? 4 aylık. Bebeğim var hastaneye gitmek istemiyorum çatlak kendi kendine iyileşir mi zamanla