Hanımlar beneğim 5.5 aylıkken doktorunun söylemesiyle ek gıda tadımlarına başladık ama her zaman 2-3 günde bir kaka yapan çocuk(anne sütü alıyor) ilk hafta havuç ve kabak tadımından sonra 1 hafta sonra yaptı zar zor sebzelerin tadımlıklarına zeytinyağı koydum sonraki hafta sebze çorbası yaptım onda da çok kötü kabız oldu ki sert küçük küçük 💩 yaptı. Bu arada bu iki kabızlık durumunu da lavman vererek çözdük. Masajlar sıcak sular zeytinyağları kayısı püreleri fayda etmedi. Son yaptığından beri 5 gün geçti ve yine yapamıyor. Ben ne yapıcam ek gıda vermeyeyim mi veya ne verirsem bu bağırsak hareketleri düzelir probiyotik kullanmalı mıyım kafam allak bullak resmen oturdum kaç gündür çocuk kaka yapsın diye uğraşıyorum ama yok yapamıyor çıldırcam 😫😩