Mrv_F aynen beni tarif ettiniz. Aslında sorunu olmayan annelerim bu post altına zaten olması gerekenlerii yazması çok ilginç. Zaten anormal bir durum varki post açılmış. Bebeğim 4 ay 11 günlük aynı durumdayız o kadar zor birşeyki ruh gibi geziyorum. Yorgunluktan ölüyorum hiçbir şeyden keyif alamıyorum hayat kalitesini etkiliyor insanın. Akşam 21:15 te uyutuyorum her saat baaşı uyanıyor sabah 06:00 da kakası için uyanıyor gazını atıyor sonra 2 /2,5 saat sonra tekrar. Gerçekten bu durumu yaşayıp düzelen tecrübelerini bizlerle paylaşırsa seviniriz.🤲🏻