Elisabetul Bebeğimin kafasının arkası düzleşmeye başladı ne yapabilirim eski haline döner mi ? Düz kafa yastığı aldım ortası delik olandan nasıl kullanacağım onu ?
Sewooo Elisabetul dunyanin en gereksiz yastigi🤣 yuvarlak kismi basin arkasina gelecek sekilde yatirdim. Cocugun saclari dokuluyordu yuvarlak yer en erken döküldü yama oldu birde şaka gibi
Sewooo Vanilya reflu yatagi, emzirme yastigi, duz kafa yastigi ve hatta eldivenli diş kaşiyici yok yani ziyan hepsi;))
Sewooo Elisabetul yön degistirerek uyut sag ve sol orantili olsun. Zaten bir sure sonra kafasini duz koyup uyuyor biraz buyuyunce. Gündüz gözümün ônündeyken direkt sırt üstü kafayı saga sola yatırmadan düz yatırdım şu anda sorun yok gayet duzgun kafası
Vanilya Sewooo Ayyii evet hepside yığıldı kaldı köşede. O eldiven ne kadar saçma bişey Ya. Emzirme yastığı desen ne alaka. Heves işte aldık