Kızlar 14 günlüğüz oğlum açken çok güzel emiyor doyduğu zamanda ağlayarak çekip eliyle de sıkıyor galiba beni emzik gibi kullanmaya başladı hayır emse başından hiç ayrılmıycam ama bir yandan da ağlıyor sütümde geliyor hani doymuyor desem sizce emzik kullanmalımıyım bazılarında emzik kullanırsa o çoçuk hiç emmez diyor bi akıl verin ya lütfen