KuzeyiinAnnesii Oğluma emziği alıştırdığım için pişman değilim zaten süreklide vermiyorum uykuya geçiş için kullanıyoruz Ama geceleri emzik ağzından düşsün kıyamet kopuyor kanı aç değil emimin suyunuda veriyorum 8,5 aylık bu arada 5 dkda bir emziğe kalkıyorum Uyuyamıyorum hiç Buna ne gibi çözüm bulabilirim
Minikheyecan Ben uykuya geöriği anda emziği boşladığında hemen çekiyorum her zaman değil ama coğusunda işe yarıyor bu benim içinde sorun bir konu hep düsündüm ama ne yapacağımı bilemedim gözlük ipi gibi emzik ipide olsa çözüm olur ipi kulağın arkasına geçirmek 😅 tabi hiç yapmadım
KuzeyiinAnnesii Minikheyecan yani bende bir ara bantlamak gibi uçuk şeyler düşünmüşdüm 🤦🏻♀️😂 Ama bu gerçekden zorluyor artık beni Verimli uyku uyuyamıyoruz birtürlü
Bebeminnie KuzeyiinAnnesii instagramda bi üçüz annesi İnce corabı kesip emziklerne bağlıyodu bebeklern, kulağının üzernden takıyodu kafalarına Böylr bşy denenebilir 🤷♀️
Bebeminnie KuzeyiinAnnesii ya ağzına tıkma 😁 uzun yap lastği düşünce ağzından kaybetmesn bulup tekrar emebilisn
KuzeyiinAnnesii Bebeminnie bizimki üşengeç kendi ağzına alıp koysa sorun yok illa anası vericek emziği Bide ne farkettim ben uyumazsam çocuk harika uyuyor ben uyursam devamlı kalkıyor 🤷🏻♀️
Bebeminnie KuzeyiinAnnesii bebekler hep aksi zaten ben de mesela şuan uyuttm ama kendm uyumaya korkuyorm Kesin ben tam dalarken uyanacak sonra benm sinirlerm zıplayacak🤦♀️ Sakin davranamıyorum uykusuz kalınca en iyisi hiç yatmamak diyorm