Cinarefe 6 aylıkken başladım ben de işe, memede uyuyan bir bebek benimkisi de, birisi daha yazmış gerçekten farkında değiller şu an. Deneyin en azından olmadı bırakırsınız işi. Bir de psikolojiniz çok daha önemli hangi durumda bebeğinizle daha mutlu olursunuz?