Alininannesi26 Kızlar oğlum 10 ay 15 günlük birşeye daldığı zaman ismiyle seslensen dönüp bakmıyor sizce normalmi ? Bide ayaklarınin üstüne tam basmıyor tutunup kalkıyor ama parmak uçlarına basıyor sizce neden bu iki şey normalmi ?
Seherliva29 Alininannesi26 bilgim yok üstte kalsın, ama benim bebeğimde oyuncaklara vere televizyona daldığında bir kaç kere seslesiğimde bakar oda çok nadır olur ayağının üstünede tam basıyor 8,5 aylık
Rzgr Alininannesi26 donup bakmamasi normal. Hatta ısrarcı davranırsanız bu konuda asla dönüp bakmaz. Bu biraz canlarının istemesiyle alakalı diyelim. Yürüteç kullandıysanız o yüzden parmak uçlarına basıyor olabilir. Yada bir oyun haline getirmiş olabilir.
ADT Alininannesi26 yürüteç kullandınız mı benim kızım normal basıyordu bi kaç kez yğreteç e koydum baktım parmak ucuna basıyo kaldırdım daha kullanmadım 8 aylıkken tutunarak yürüdü bi iki ay sonda kendi desteksiz yürüdü zamanla düzelir kullanıyorsanız eğer bırakın ☹️
Seherliva29 Alininannesi26 normal diye düşünüyorum burada o kadar çok otizmli post açiliyor ki bazen çok endişeleniyorum, bebeğiniz televizyon bakıyor mı ?
Alininannesi26 Seherliva29 evet televizyon izler ama sevdiği bisi olursa başka hep telefondan çizgi filmlere bakar sevmezsede evin içinde döner
Nilis Alininannesi26 yürüteci yavaştan bıraktırmayı dene benm bebeğimde yürüteci bırakınca Bi süre parmak ucunda koltuk kenarı falan gitti ama normal suan tam basıyo yürüyo artık bırakınca kendine güveni gelip daha hevesle yürüyebilir diğer konudada çizgi filme dalınca asla dönüp bakmıyo bilerek yaptığını düşünüyorum umursamıyor bile beni 🤦🤷
ADT Alininannesi26 ondan kaynaklı çünkü parmak uçlarıyla itiyolar düzelir sıkıntı yapmayın hep öyle kalıcak değil ya sağlıklı olsunlar minnoşlar