Eliferdenn Merhaba Tavsiye üzerine tetagil ilacını aldım. Kuzum 7 ay 18 günlük alt dişinin bi tanesi çıktı yanındakide çıkmak üzere. Ben bu ilacı nasıl uygulayabilirim. Kullananlar yardımcı olur musunuz?
Aliasaf01 Eliferdenn Merhaba. Ben oğlumda doktor tavsiyesi ile kullanmıştım. Tek kullanımlık zaten elimi iyice yıkadıktan sonra paketim içine parmağımı sürüp diş etlerine sürüyordum severek kemiriyordu 😉😊 Ben rahatlattığını inanıyorum. Bize iyi gelmişti
karakuzumm Eliferdenn bana eczacı sadece ağzına dök o yayar kendi dedi emiyor ya damaklarına sürülüyor zaten, ve de 4 kere ver dedi daha az verirsen faydasını görmezsin dedi. Öyle yaptım çok memnunum hiç huzurszluk vs yapmadı
_mercanligunler Eliferdenn küçükken dis etlerine sürüyordum elime döküp simdi 17 aylık ağzını acıyor bende paketten direk ağzına döküyorum zaten eridikce dağılır demişti eczacı
ErvaKoc Parmağının ucuna sürerek diş çıkacak bölgeye yada damağına masaj şeklinde biz hep böyle kullandık geçmiş olsun 🦋
Eliferdenn Aliasaf01 Dişinin ağrıdığını hissettiğiniz zaman mı sürüyordunuz. Yoksa belli saatlerde mi sürüyordunuz.
Aliasaf01 Aliasaf01 Huysuzlanmaya başlayınca veriyordum genelde. Günde iki üç kez kullandığım oluyordu