BirAnneBirBebekkkKk Hanimlar hamilelikte de dogumdan sonra da rahmimde koku var kötü bir koku gecmiyor sebebi nedir sizdede oldu mu bu durum nasil kurtuldunuz?
B123A_ BirAnneBirBebekkkKk rahimden nasıl koku gelıyo canm anlamadım pis kan gelıyo ya o kokar ilk gunler de bnde iğrendim kendim den devamlı kokuyo muyum diye soruyordm 23 gun oldu dogum yapalı çok şükür o pis koku gitti
Emirebru BirAnneBirBebekkkKk ondan kaynaklı koku oluyor benımde basıma gelmıstı malesef kendımden bıle rahatsız oluyordum ama sonrasında gectı hırbır sey yapmadım
BirAnneBirBebekkkKk Emirebru ay oylemi dersiniz 40im ciktiktan sonra da doktora gidemedim doktor yoktu