iki-bal-kiz-annesi Mucizem_06 ne bılım acaba mı dedim de kı doktorlarda bılırdı yanı dımı hamılelıkte ense kalınlığı fılan normaldi
iki-bal-kiz-annesi aysnSzr ya demı annelık babalık işte herseyde bı evham bı takıntılılık çıkardı yanı okadar test yapıldı edıldı yanı
Koallam42 iki-bal-kiz-annesi rica ederim ama valla biz anneler nadan böyleyiz harbi ya delirecex en son çocuğun bi gülmesini bile birşey buluyoruz🙄
iki-bal-kiz-annesi Koallam42 hahaha evet ya acaba nıye güldü nıye ağladı bız kafayı yemısız galıbamsı 😅
Merrys Saçmalamayıııııııın. Maşallah öncelikle çok tatlış bir kız, ayrıca neresini benzettiniz yahu uzaktan yakından alakası yok.
iki-bal-kiz-annesi Merrys hahaha be bılıyım ya bı an benzettım babasıda evet bende benzettım dıyınce aklıma düştü teşekkür ederim bu arada
zeytinbacilar Oy maşallah yanaklarda al al valla ben öyle bir şey göremedim canım tontiş olduğu için gözleri küçülmüş bence size öyle gelmiş hem olsa hamilelikte kesinlikle anlaşılırdı küçük bi ihtimal dahi olsa söylerdi dr
iki-bal-kiz-annesi zeytinbacilar ya Allah razı olsun teşekkür ederim dımı soylerdı yanı annelık hep kuruntu yaptım işte
iki-bal-kiz-annesi zeytinbacilar ay ne bılım annelık ıste herseyde bı kusur arar olduk teşekkür ederim 🤩
iki-bal-kiz-annesi Giray böyle ne yazılmış nasıl yazılmış degıl klavye duzeltmıs bılgın varsa yaz yoksa ne yazmak ıcın yazıyorsun dımı ama cahıllık zor canım
tosbikyanak-ela- iki-bal-kiz-annesi bu Babişin neresini benzettiniz be uZaktan yakından alakası yok hem doğumda bile söylerlerdi merak etmeyin 😊ayrıca pek tatlı maşallah fındık kurdu gibi allah bağışlasın 🧿🥰
iki-bal-kiz-annesi tosbikyanak-ela- ay Allah razı olsun ya ne bılım bı an ıcıme acaba mı dıye düştü ınceledıkçe inceledım en son kafayı yıcektım kı buraya yazdım 😅
tosbikyanak-ela- iki-bal-kiz-annesi hiç benzemiyor takmayın kafanıza ayrıca dediğim gibi doğum anında bilip söylüyorlar🥰