iki-bal-kiz-annesi maşallah çok güzeller🤗anne baba olunca hersey de bir şey arıyoruZ malesef,korkuyoruz ve acabalar peşimİzi bırakmıyor.İçiniz rahat olsun 🙃zaten öyle bir durum olmuş olsaydı bu zamana kadar çoktan fark edilirdi.Sağlıklı ömürleri olsun inş🙏🏻