4ay9günlük bebeğim başparmağını emiyor gece uyanmalarında da emiyor alışkanlık olmaması için kundak yapamaya başladım bazen gündüzleri uykusu geldiğinde de emiyor parmağını bu zaman da müdehale ediyorum. bir kısım diyor ki alışkanlık yapar bir kısım diyor ki belli süre sonra unutacak eyyy anneler deneyimli olanlar ne olucak bu işin sonu??