Aslanmamy Kızlar bebeğim 2.5 aylık ilk reglimi bugün oldum. Sütüm olmadığı için mi bu kadar erken oldum acaba
Mom088 Aslanmamy ben 40 çıktıktan sonra regl oldum kızım 8 aylık hala emziriyorum ama süt hormonundan ötürü gecikiyor sanırım
23082020 Aslanmamy alakası yok bence canım hormonlarla alakalı 40.günümde oldum 6 ay 17 günlük hala emziriyorum çok şükür her ay da oluyorum
Betul055 Aslanmamy belki de öyle bilemiyorum ama 3 ay sonra oldum son adet dönemimde hemde. Sütüm de kesilmişti o ara
KubraTasdemir Aslanmamy bende 40 ımdan sonraki ay hemen oldum sütüm de vardi emziriyorum hâla ne ile alakalı bilmiyorum
Aslanmamy Betul055 Ay bende son adet tarihimde oldum çok ilginç sütüm kesilince mi oldum diye düşündüm ama normalmiş demekki
Betul055 Aslanmamy benim olay çok ayrı ağır lohusa depresyonu yaşadım ondan dolayı giderek azaldı onun da etkisi vardı
Eslinaa 4buçuk aylık bebeğim hala olmadım bi olsam sanki karnımdaki şişlik gider gibi geliyo bana.. sizinde gitti mi şişlikleriniz regli olunca?