Semaylmz18 Kızlar göğüsüm yara olmuştu. Lansinoh kremini aldım iyi geliyor mu birde sürdükten sonra göğüsümü yıkamama gerek var mı
H_efe Semaylmz18 banada en iyi gelen krem oydu gecirmedi ama biraz rahatlattı. Hayir yikamaya gerek yok bu kremi direk emzirebilirsiniz
Misssslaydy Göğüs kalkanı var aventin mutlaka almalısın ben iki çocuğumda da kullandım yaraları geçiriyor birde tara olmasını engelliyor araştır bence mutlaka
Semaylmz18 Misssslaydy teşekkür ederim bakacağım mutlaka keşke daha önce alsaydım yaza bıraktırmaya düşünüyorum inşallah