muziko aynen öyle oluyor sen sadece pompa ile çekersen azalır ama.suan yapman gereken önce bebeğini emzirmek ,ten teması kurmak,emzirirken de sütünün ne kadar çok olduğu bebeğinin sütünü emeerken nasıl mutlu olduğunu gözünü kapatıp hayal etmek.daha sonra da süt gelmesede bir müddet sağım yapmak .tek başına pompa kullanırsan fayda goremiyebilrisin