Mom042 normal benim oğlumda ilk zamanlar hep sola dönüyordu sağa hiç dönmedi . Genel olarak sol kol ve sol bacağını daha çok kullanıyor zaten. Sonra zamanla iki tarafa da dönmeye başladı. Teşvik edersen hızlandırırsın süreci. Ben videoları izlememiştim ama çok huysuz bi bebek oğlum sürekli kucakta da ben yoruluyorum kendi kendime oynuyordum işte onla 😂😂 sağa dönmesi için sola dönmesi için kolunu altından almayı salan öğretiyordum. Sonra kendi yapmaya başladı. Emeklmeyi öğretmeye çalışıyorum ama beyefendi sürünmeyi tercih ediyor geri geri. İleri gitmiyor 😂 9 aylık