Ahh ne zormuş 🤦🏻♀️ benimki 7.5 aylık oldu çok şükür. 6.ayındn beri kahvaltısını çorbasını meyvesini her gün çok güzel yiyordu. Diş dönemine girdiğimizden beri hemen hemen 10 gündür aynı durumu yaşadım. Ama meyvesini meyve süzgeciyle verdim. Onu aksatmadık. Asla zorlamayın. Bizimki de kaşığı gördüğü gibi ağzını kapatıyordu yada kafasını çeviriyordu istemediği için.. Bugün yedirebldm çok şükür. 😊 Yer değişikliği yaptım. Onun en iyi olduğu zamanı yakaladım. Hiç aceleye getirmedim. Bizimki suluğundan su içmeyi çok seviyor. Başlangıcında suluğunu gösterdm. Kaşığına akıttım açtı ağzını baktım açıyor biraz kahvaltı biraz su derken arka arkaya bitirdi hepsini. Kısacası sunum şeklini değiştireblrsnz. Birde diş döneminde oldukları için gayet normal. Ağrıları oluyor, kaşınıyor dişleri. Normal karşılayın. Ben inanıyorum geçicek. ☺️ Bende çok üzülmüştüm.. Üzülmeyin sabredin. Oluyor böyle😊