buserra emzirerek uyuttugum sürece hep problem yaşadım. 7 aylıkken bıraktık çok şükür. 5,5-7 ay arası gece 8 kez uyandığı olurdu. 2 aya yakın düzenimizin oturması sürdü. 13 aylık şimdi. Yine muhteşem değil, dün gece 4 kez uyandı ama deliksiz uyudugu gecelerimizin sayısı uyandığı gecelerden çok çok fazla. E karşımdaki insan robot değil. Rüya görüp korkuyor, diş sancısı oluyor, ara ara hala gaz yokluyor, aklı oyunda kalıyor…. ama en azından 2 saatte bir emmeye kalkmıyor. Bebek için uyanma nedeni çok çok fazla. Bence bunlara birde emmeyi eklemeyin. İnsana yükten başka birşey olmuyor.