Mom166262 Maşallah bebeğinize. Gayet iyi gidiyor . 😍🌺 Kızım 27 aylık. Beslenmesi gayet iyi. 3 ana 3 ara öğün şeklinde. Konuşması çok ileri seviyede bana göre. Kurduğu cümleler beni şok ediyor. 20 aylıktan beri konuşuyor çünkü. Renklerin hepsini biliyor, 20 ye kadar sayabiliyor, çok fazla şarkı biliyor ezbere ( sadece çocuk şarkısı değil benden duyduklarını da ezberliyor 🤦🏻♀️) , kendisi şarkılar uyduruyor, dans hareketlerini de yapıyor şarkıların, alfabeyi şarkı halinde sayıyor (İngilizce olarak yarısını), kitaplarından bazı kısımları ezberleyip ben okurken tekrar ediyor. Tuvaletine alıştırdım şükür. (Maşallah) 😁 Kilosu 14,5 boyu 94 cm. Aklıma gelenler bunlar. Bence gayet iyi. Yüklenmiyorsunuz. Kapasiteleri var sonuçta. Şimdi sağını ve solunu öğretmeye çalışıyorum mesela. 🤷🏻♀️☺️