ArasSeda Aybars2020 süt az geldiği için durmak istemiyordur bende aynısını yaşadım öyle olunca hemen emzirme sondası ile ağzının kenarından mamayı verince benim memeden geldiğini sanıp emmeye devam etti üzmeyin kendinizi ben çok üzdüm sütüm yok falan diye mama yada anne sütü illa bir şeyle doyup büyütecek yavrum benim sağlıklı olsunlar da
Aybars2020 ArasSeda malesefki cok uzuluyorum kafaya takıyorum ben kafaya taktikca dahada azaliyordur :( birde insanların yorumları beni maf ediyor yok mama verme memeyi bırakır. Tamam da aç mı kalsin çocuk ben keyfimden vermiyorum ki
1203gb Aybars2020 çok aşırı memnunum. Çalışıyorum sadece onunla sağdığım sütle buzluğa süt koyuyorum. İşe de götürüyorum yanımda. Fırsat buldukça orda da sağıyorum. Sağdıçka artıyor süt. Başlarda 20-30 cc gelirken şimdi70- 80 cc çıkıyor.
Aybars2020 1203gb kişiden kişiye değişiyor sanirim. Normal sagim icin kullanıyorsunuz dimi. Kafam karıştı benimde almalı miyim🤔
1203gb Aybars2020 evet normal sağım için kullanıyorum. Her gün en az 150 cc sağıp buzluğa atıyorum. Bence de kişiden kişiye değişebilir. Sütün nasıl geldiğiyle alakalı.
Eesay Aybars2020 çoğaltmak istiyorsanıx sağmak için manuel ta da elektrikli pompa alın. Mochi sağım yapmadığı için işinizi görmez🌸
Bpoyraz54 Aybars2020 inan hiç bı işe yaramıyor trendyoldan kiwinin elektrik sağım makinesini şiddetle tavsiye ederim
Aybars2020 Mom042 bugün danışman ile görüştum de eger sutun azsa mochi is görmüyor. Sutu olanlar icinmis
Aybars2020 1203gb mochi sutu cok olanlar için mukemmler bir ürün ama benim gibi az olanlar için değilmiş. Danışman ile görüştüm oyle soyledi
Circassian_ Aybars2020 ben kullandım ama zaten sutum de oyle selale memelı annelerden degıldı. Kısmen memnun kaldım
fguen İyiki almışım dediğim bi ürün başta 20 30 ml süt topladım mochi ile sonrasında gittikçe arttı emzirme sonrası takıyorum 90 100 ml süt alabiliyorum fiyatına göre süper bi ürün çok daha fazlasını hakediyor..