Keskeuyusam Anker eufy l70 alıp gelmiş eşim bugün ama daha kutusunu açmadım araştırdım ama kullanan var mı memnun musunuz? Yoksa başka mı önerirsiniz?
Fundaidil Keskeuyusam arkadasim o markayı kullaniyor çok memnun.ondan görerek robot aldik biZde Bende ı robot kullanıyorum cok memnunum. Göz bebegim o robot benim 😁 cok rahat edeceksin. 🤗
Keskeuyusam Fundaidil gerçekten mi iyi bari ya çooook teşekkür ederim bebiş olunca ihtiyaç listesinin ilk sırasına taşındı çünkü bu meret :))
Fundaidil Keskeuyusam benim şuan genelde yatak odamda sabah uyanınca bebisle başka odaya geciyoruz robotu çalıştırıyorum cami aciyorum oda havalanirken robot süpürüyor 😊