Merhaba arkadaşlar. Bebeğim şu an 3 ay 10 günlük. 4 günlükken yanağında göz kapağında başında kızarıklıklar başladı. Kakası hep mukusluydu. Gürültülü kaka yapıyordu ve çok gazı vardı. Ağlama krizleri huysuzlukları çok fazlaydı. Ben de ve eşimde de alerji olduğu için alerjiden şüphelenmiştim. Doktora gittiğimizde Yüzündekiler egzama olabilir mi diye sorduğumda, kızarıklıkların 40 ı çıkana kadar bebeklerde normal olduğunu, sezaryan doğumdan kaynaklı olabileceğini söyleyip merhem verdi.Benim kendimde de egzama daha önceden olduğunu söylememe rağmen genetik olmaz dedi. Ama kızarıklıklar devam etti. 1 ay içerisinde kulak arkasında, boynunda, eklem yerlerinde de egzama başladı. Ve kakasında bir kez kan gördüm. Tekrar doktora gittik. Bu sefer cildine egzama dediler. Kuruluktanda olabilir, alerjikte olabilir diyip kanda alerji testi yapıldı. Sonuç negatif çıkınca kuruluktandır denildi ve mustelanın ürünleri verildi. Ama şikayetlerimiz hep artarak devamm etti. 5 kez daha kakada kan gördüm kızarıklıklar deseniz aynı.daha doğrusu uyanınca hiçbir şey olmasa da gün içinde çıkıyordu. Muhtemelen alerjisi o kadar arttı ki beni emdikten 4-5 dk sonra kızarmaya başladı. Bazıları geçiyordu ama bazıları kalıcıydı. Bebeklerde test doğru sonuç vermiyor diye doktora aldırmayıp Kendim diyete başladım. Süt, süt ürünleri, yumurta, susam tahin, balık, kuruyemiş, paketli gıdaları yemedim. Ama buna rağmen 4 kez çok ciddi krize girdi. Bütün vücudunda yanık gibi kızarıklıklar çıktı. Bebeğimi hiç böyle ağlarken görmemiştim. Çok korktum. Anafilaksi olabilir mi diye😔 hemen krem sürdüm yarım saate kadar kızarıklıklar geçti ama bende ki korku her yeni bir şey yiceğim zaman devam ediyor. Anafilaksi geçirdiyse bir dahakine nefesi tıkanır mı diye korkuyorum. Çünkü krizlerden birinde dudağını kapadı gibi geldi ve aniden ağlamayı kesince bir şey oluyor sandım😔 Bu yüzden buğday tavuk, et, kakao vb bunları da çıkardım. 20 gün diyet yaptım. Toparlanmıştı bebeğim. Tekrar doktora gittik. Sadece süt ve yumurta diyeti verdi. Her Kakasında kan görmeye başladım. Şikayetler yine arttı. Pazartesi günü deri testi yapılacak. Ama ben çok korkuyorum. Sanki o gün kötü bir şey olacakmış gibi hissediyorum. Bu düşünceden kurtulamıyorum.Deri testi olup olumsuzluk yaşayan var mı? Ya da daha önce anafilaksi geçiren kimse var mı nasıl olduğunu yazabilir mi😔Çok uzun yazmışım kusura bakmayın lütfen.Napıcağımı şaşırmış durumdayım.