Z44 doktorumuz 6. Aydan sonra kesebileceğimi, 9. Ayda kesmem gerektiğini söyledi. 8 ya da 9. Ayda teke düşürmüştüm ama 23.00-24.00 aralıgında rüya öğünü yapıp beni etkilemediği için gönlüm kesmeye elvermedi. Yarın oğlum 13 aylık oluyor, 3. Gün oldu keseli. 1 yaşından sonra emzirmenin reflü, diş çürüğü, iştahsızlık gibi sorunlara yol açacağını söylediği için kesmek mantıklı geldi, oğlumda son zamanlarda zaten dostlar alışverişte görsün misali bir iki çekip bırakıyordu. Muhtemelen memede uyuttugunuz için alışkanlıktan kalkıyor. 5,5-7 ay arası 8 kez uyandığı gecelerimiz çoktu. Doktorun çok kafasını şişirdim alışkanlık mı açlık mı diye ve hep aynı cevabı verdi; alışkanlık yapmış en fazla 1 kez emzir.