Keremg Birden hepsini verdiysen fazla gelmiş olabilir,öksürürken de balgamlı gibi gelmiştir sana.Kızımdan biliyorum hepsini çekmişti tıkanmıştı biraz sonra öksürdüğünde şurubun birazı geri gelmişti.Ama öyle değilse de özellikle calpol balgam yapmıyor.Yoğun olduğu için azar azar ver.Bir de calpol öksürüğe iyi gelmez benim bildiğim niye onu söyledi ki doktor