Besiktass oğlumun gaz sancıları bi başlamıştı hiç durmazdı çocuk çıkardıkça tekrar ağlardı hastaneye gittik karın ultrasonu istedim başka bise var belki diye.15 20 tane gaz baloncukları vardı biri çıksa diğeri çıkmıyormuş.sonra biaogaia kullanmaya başladık allah öneren arkadaşımdan sağolsun.o damla hayatımı kurtarmıştı üstten alttan rahatlıkla hiç müdahale etmeden kendi atmış gazlarını.doktor bana yapacak bise yok 3 4 ay cekeceksin diyince sinirlenmiştim 3 4 gün değil dediğiniz şey ben 2 gündür uyku bilmiyorum kimsem yok eşimden başka o da işe gidiyor demiştim.sonra sosyal medyaya sancılı geceler die storyy atınca arkadaşım söyledi ismini ılacın ondan önce 4 farklı ilaç kullandım mesajlar yaptım banamisin demiyordu üstelik ben 40 gün boyunca rezene çayından başka bise içmedim benden kaynaklida değildi sorun ağır lohusalik yaşadım sütüm olsun die sadece rezene çayı içiyordum yemek falan yemiyordum bile herkes anneden geçiyor diyor alakası yok bebek hava yutsa, bezi değişirken bile gaz oluşuyor.