Humeyra6554 bende öyleyim ilk zamanlar çoktu bu aralar gene yokluyor unutkanlık. Bugün kahve yaptım mesela içerken şeker koymayı unuttuğumu farkettim ,musluktan sıcak su akmıyor diye eşime soyleniyordum ama gel gör ki sıcağı değil soğuk tarafı açmışım bı insan musluk yönünü unutur mu hiç 😀 🤦