Kızlar erkek bebişlerinizin ismini veya erkek bebek isim önerisi yazarmısınız 😍
Ozgesma Oğlum Mehmet Yağız. Eşimin adı olmasaydı Ali koyardım. 💜 içimde kaldı ya 😩
Ozgesma yigit🧡
Ozgesma 3 oğlum var Doruk Yaman Beyazıd
Ozgesma oğlum olsaydı Can koymayı çok istiyordum😊
benim oğlumun adi mustafa yağız..❤
Oğlum olursa Asil Ata istiyordum . Kızım oldu 🥰
Ozgesma görkem ❤️🍭
Ozgesma Ardil 🌿
Alparslan💙
Ozgesma Nasip olur da oğlum olursa Mahir Deha olacak 🤌🏻☺️
Yiğit efe 🤍