Asilinannesiiiii Merhaba hanımlar. Bebeğim için ısı ve nem oclen bir alet almak istiyorum amacok para vermek istemiyorum. Uygun fiyatli ne onerirsiniz
Mom070 Asilinannesiiiii 2.5 sene önce Baby&plus markasını almıştım 50 TL şuan kaç oldu bilmiyorum ama hiç sorun yaşamadık.
Cebos Asilinannesiiiii xiaomi temperature sensor 64 tl ye aldim telefona da Bluetooth ile bağlanıyor ordanda takip ediyorum çok memnun kaldım