Merhabalar hanımlar bebeğim alerjik bir bebek olduğu için ve sütüm ciddi anlamda yetersiz olduğu için özel bir alerji maması kullanıyoruz 2 aylık bebeğime. Biberondan dolayı beni emmemesinden kaynaklı olarak sütümü sağarak vermek istiyorum. Süt saklama poşetlerim var elimde, sizlere sorum mesela bir sağımda gelen sütü poşette nasıl biriktirebilirim sağılan süt birbiriyle nasıl birleşir süt poşetinin kiliti sürekli açılıp kapanabilir mi vs. Bu konularda bana yardımcı olur musunuz rica etsem. Birde baby plus marka pompadan memnun kalan var mı acaba 🙏🏻 Birde Sütümü kaç saatte bir sağmalıyım çekilmemesi için 🤦🏼♀️