Oğlum acıktığında mama hazırlama süremde ortalığı birbirine katıyor ağlarken. Sanki günlerce açmış gibi ağlıyor anlam veremiyorum. Normal mi değil mi. Ki fazla yiyen bir bebek 2 aylık. 3 saatte bir yiyor bazen 2 buçuk saatte başlıyor yaygara koparmaya ne yapsam aldatamıyorum. Var mı böyle olan