Kizlar bebegim 2. Ayini yeni doldurdu.Kontrolde 5.650 gram cikti bugun ,3550 doğmuştu.Aklima takilan bir konu var.Benim sütüm cok bol degil ama simdilik mama da vermiyorum.Sagdigimda en fazla 60-70 cc cikiyor.Kaşikla veriyorum arada sagdiklarimi 30 ccden sonra tukurmeye basliyor.İnternette bu aydaki bebegin 100 cc icmesi gerekiyor yazıyor.Bebegin gelisimi iyi ama acaba doymuyor mu diye arada kaldim.Bez sayisi normal.Memeden ne kadar içtiğini de anlayamiyorum ama foşur foşur da süt gelmiyor.Siz olsanız günde birkac kere mama verir miydiniz?