12 yasında kızım var sacları kıvırcık bu zwman kadar sinbonun duzlestırıcısını kullandık ozel gunlerde ama artık buyudu bunun ısısı yeterlı degıl saclarına varmı kullanıp memnun kalan ıyı bı duzlestırıcı sakın dyson demeyın kızlar o cook oahalı okadar pahalısını alamam🙂