KardelenYB Caglasaresy bal zaten alerjik bir besin aman olmayıversin hayatımızda bal çokta mühim değil şu devirde zaten orijinal bal mı kaldı değil mi ?😅
Adeviyee KardelenYB siz yazdıkça düşünüyorum ben her şeyi rahat rahat yiyorum bir de emzirenin canı da çeker üzülüyorum burada gördükçe inşallah geçer
KardelenYB Adeviyee ya onlar iyi olsunda ben yemesemde olur napalım.Bir geçse rahat edeceğim çocuklar çok etkileniyor ne kadar dikkat etsek de bir yerde etkisi oluyor hala.❣️