Bebeğim 2.5 aylık. Sabah 8 de son uyanışı yaptı. Sonra nerdeyse hiç uyumadı gün boyu ağladı huzursuzdu. Yatırdığım gibi bazen 20 dk bazen yarım saat sonra uyanıyor 🤷♀️ sebebini bulamadım. Çarşamba verem aşısı olmuştu ama dün çok iyiydi keyfi. İçinden çıkamadım anneler yardım edin 😥 gece de böyle uyursa yandım demektir 😥