Bayezidin_annesi iyi akşamlar anneler Bebislerinizi kalça ultrasonuna kaç günlükken goturdunuz 35 günlükken randevu alsam kontrol için hemen o gün ultrason çekiyorlar mı yoksa gün mü veriyorlar
[silindi] Bayezidin_annesi Benim bebem 2.5 aylık olmak üzere 30 haftalık doğdu dün çektirdik.Ozele gidiyorsanız aynı gün çekebilirler devlet hastanesi gün veriyor.
Merve-miray Bayezidin_annesi 40 günlükken götürmüştüm. Devlet hastanesinde çocuk doktoruna randevu aldım o yönlendirmişti bizi 🙂
Omerasafsmom Bayezidin_annesi Biz 40 günlükken çektirdik ama sağ kalçası oturmamıştı böyle durumlarla karşılaşabiliyoruz 3. Ayda %99 oturur dediler 3. Ayda tekrar çektirdik o zaman oturmuştu.
tbmn [silindi] Bende devlet hastanesine gideceğim bizde çektireceğiz de işlemler nasıl oluyor acaba bilginiz var mı nereden yapıyoruz
Bayezidin_annesi [silindi] yaşadığım şehirdeki özeller çok kötü şehir hastanesine götüreceğim 40ini geçirmemiz lazım galiba tesekkurler
[silindi] tbmn Çocuk doktoru istiyor ulturasonu.Sonra ulturason bölümünden kimlik ile randevu veriyorlar.Randevu günüde gidip ulturason mu cektiriyorsunuz zaten 5 dakikalık bı işlem.
tbmn [silindi] Anladım çocuk doktoruna muayene olmak için nereden randevu almamız gerekiyor acaba yenidoğan polikliniğinden mi 🙄
Merve-miray Bayezidin_annesi Hemen çekmişlerdi pandemiden dolayı hastane kalabalık değildi. 7 Mayıs’ta doğmuştu kızım
Bayezidin_annesi [silindi] o zaman 35 günlükken alayım randevu zaten cumaya denk geliyor araya hafta sonu giriyor dediginiz gibi anca verir randevuyu
Elifim1512 1 buçuk aylıkken götürdük bildiğim kadarıyla 1 buçuk aydan önce cekmiyorlar doktor öyle söylemişti bize . Devlette aynı gün çektirdik biz