Merhaba, bebeğim 2 aylık sadece mama ile besliyorum ona rağmen gündüzleri 2 saatten fazla tutmuyorum besleme işini. Gece ise asla derin uykusundan uyandırmıyorum. Karnını doyurup yatırıyorum zaten sonra kendi acıkınca mutlaka uyanıyor. Doktorumuz özellikle gece uykusundayken besleme ve bez değiştirme için uyanmasını bekle demişti. Geceleri derin uykusudan uyanan bebek stresli ve gergin olur dedi. Zaten gece maksimum en fazla uyuduğu saat ¾ saati geçmiyor. Uyandığı zaman da karnını doyuruyorum. Sarılığı olduğunda da bu şekilde besliyordum. Çok şükür üç günde atlatmıştı.