nurelem en büyük farkı bilinen tüm virüslerden kat be kat hızlı yayılıyor olması. Bu da hastane doluluk oranlarını kötü etkileyip herkese gereken müdahaleyi yapmayı zorluyor. Diğer virüslerde bu kadar hızlı yayılım olmadığı için hastaneler bu kadar etkilenmiyordu. Açıkçası benim konudaki düşüncelerim biraz farklı. Nedendir bilmem ama basının ve zengin ülkelerin konuyu fazla abarttıgı yönünde. Fakir ülkelere baktığımızda hayat aynı şekilde devam ediyor zaten onların korona dışında birçok problemi var. Örneğin oğlum ve eşim korona oldu, bana bulaşmadı. Ama çizilen tabloya göre bana bulaşması gerekiyordu. İlk pandemi ilan edildiğinde insanların sokakta yürürken biranda yere düşüp öldüğünü gösterir birçok video vardı. Aylarca her yerde maske taktık, maske takmanın önemi anlatıldı ama twitterdan bakarsanız doktorlar şimdide açık havada maske kullanımı gereksiz olduğu hakkında açıklamalar yapmaya başladılar.
biraz fazla komplo teorisi oldu galiba 😁