MeryemHatice 3. Aydan sonra düzeldi ağlamaları uykusu filan düzene girdi kendiliginden. Ben ailemden uzakta olduğum için kimseyi gormuyodu yabanciliyordu yani benim oğlumda bağlıydı kimseye gitmezdi ağlardı yabancılardı babasında dahi durmazdı şimdi ailemin yanındayım insanları gördükçe sosyallesiyolar alışıyorlar sürekli gördüğü kişiler olunca ananne dede teyze dayı bunlara gidiyor fakat yabancı biri gördüğünde yine ağlayıp bana gelmek istiyor 6 ay 4 günlük oğlum bu arada