ulkununannesiiii Merhaba anneler ♥️ Phılıps avent buharlı pişiriciye 1000₺ vermek istemedim. Kiwi markası çıktı karşıma . Yorumları güzel kullanışlı da duruyor . Kullanan var mı??
sukayhanacar ulkununannesiiii benim bi arkadasım kullanıyo aşırı memnun. Ben de philips alıcaktım hiç gerek yok aynı işi yapıyo dedi sanırım trendyoldan ben de onu alıcam