Ruzgarsmummy bizde de zaman zaman bu sorun oluyo, kabızlıkla beraber hem de. Doktorun önerisiyle kulak çubuğuna zeytin yağı ya da bebe yağı sürüp poposuna dokunduruyorum. Uyarıyorum yani. Hafifçe açtırıyorum iki yandan. Genelde daha o anda yapıyor. Bir de önceden annelerimiz dizlerimizin altından tuvalete tutardı ya, aynen o şekilde tutuyorum. Kabızken bile max. 15dk sürüyo yapması. Tutar tutmaz ıkınmaya başlıyo zaten. Bazen ikisini de yapıyorum. Yani yağ sürüp dizlerinden tutuyorum. En güzel o oluyo 😊