zeynomiiniik Adetim 5 gün gecikti. Bu akşam gebelik testi yaptım ilk 2-3 dakikada tek çizgiydi içim rahatladı. Daha sonra yemek falan yedik geldim baktım ikinci bir silik çizgi oluşmuş. Geçerliliği var mıdır?
Aliasaf_emel zeynomiiniik benim en ucuz testlerle yaptığım ilk test tek cizgiydi ikinci çizgi gram yoktu değil silik çıkmak şüpheleniyorum diye atamamistim inanın tam 40 dk sonra silik mi silik bi çizgi gördüm ertesi gün erken gebelik testi alıp baktım ve evet hamileydim
MerAlpp zeynomiiniik benmde öyle olmuştu.ama negatifti.. Hatta korkup üst üste tekrar test yaptım negatif çıktı. Hatta ona da inanmayıp kan testi vermiştim. Onda da negatif çıkınca inanmıştım. 🤭. İçiniz rahat etmezse yarın sabah testi tekrarlayın. Yada kan verin. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🌸
egoztrk zeynomiiniik bende predictor test yapmıstım, ilk basta tek çizgiydi. Bir saat sonra gidip baktım , artık kaç dk sonra cıktı bilemem ama, cok silik ikinci cizgi vardı. Suan 14 aylık oglum😅