Slnkl merhaba, ağlamasının bir çok sebebi olabilir;gaz, tuvalet, alerji, sebepsiz kolik ve doymama gibi.. benim bebeğimde öyle olmuştu şuan 2 aylığız. Gaz kolik dedi doktor sonra başka doktora götürdüm, doymuyor olabilir ve alerji olabilir demişti. Gazımız hala çok var bir sürü damla, masaj vs denedim ama pek düzelmedi. Ama bebeğimde süt ve çoklı besin alerjisi çıktı. İlk ay emzirdim sadece anne sütü ile beslendi. Meğerse yeterli olmuyormuş ve aç kalıyormuş bu sebeple de çok ağlıyormuş. Daha sonra alerji sebebi ile tamamen mamaya geçtik. Sütüm de kesildi emmedi, sağarak verince verim alamadık. Sebepsiz ağlamaları yok artık. Şimdi sadece aç olunca ve gazı olunca huzursuz oluyor, ağlıyor. Bebeğinizin kakasını takip etmenizi öneririm alerji olup olmadığını en iyi o şekilde anlayabiliyorsunuz, ve yüzünde vs kızarıklık olunca. Yeşil mukuslu bir kakası varsa muhtemelen alerjiden dolayıdır. Alerjisi olan bebek sebepsiz ağlar, emmek istemez ve ekstra daha fazla gazlı olur. Bizim hala düzene girdi diyemem ama bu sürece alıştık.