[silindi] Eşime bugün sarsılmış bebek sendromunu anlatıyorum bende sarsmistim ama oyun olsun diye huzursuz olunca bidaha yapmadım dedi bişey olur mu sizce 10 gün oldu o günüde hatırlamıyorum farklı bı durum oldumu olmadimi anlarmiydik?
[silindi] [silindi] oda çok üzüldü sonra öğrenince hatta baya gözleri yaşardı yani bilemedi eşimi linclemeyin lutfen
assd15 [silindi] geçen bi doktor paylaşmıştı içeriği tam hatırlamıyorum ama anlardınız illaki 10 gün geçmiş
Dragon2018 [silindi] sarsinmis bebek sendromunda bebeğin başı şiddetle öne arkaya gidip gelir beyin mahvolur Allah kimseye yaşatmasın
[silindi] assd15 Bende öyle düşündüm ya Allah korusun bı priblem yok bide çok sarsmadim dedi yani kucağında oyun olsun diye sarsmis oğlumda huzursuzlaninca yapmamış bidaha
Kagansmother Bizde ayni durumu yaşadık ve tedirgin oldukbi sıkıntımız olmadi şükür ki internette bazı şeyler abartilarak yazılıyor benim fikrim devamlı bu sekilde sevip oynayanları kastettiği yönünde
[silindi] Kagansmother yok yani bide anlardım diye düşünüyorum bide çok fazla sarsmak gerekiyormuş yani şiddetli bir sekilde
[silindi] Cicekimftm yani bilmiyorumki kaldırmış sarsmis oda hoslanmamis bırakmış baktım şiddetli sarsmak lazım diyor ama öyle kafası git gel filan olmamış yani
Cicekimftm [silindi] ben anladım esinizin yaptığı hareketi.ama sarsılmış bebek sendromu daha siddetli odası lazım ve çok tekrar etmiş olması lazım. Ayakta şiddetli sallamakta bu sebeple önerilmiyor. Eşinizin yaptığının bir sorun yaratacağını sanmıyorum korkmayin
jap [silindi] kaynanam kızımı bişey olmaz biz de çocuk büyüttük diye diye o kadar çok sarstı ki. Kırkı çıkmamıştı ana kucağında ağlamasın ben yemek yerken diye öyle bi sallıyoduki ay aklıma geldi gene elim ayağım titredi. Bişey olmuş olsa farkederdiniz illaki gönlünü ferah tut